

Zbrushでスカルプト、3dcoatでレンダリングしてます。
リトポしてリアルタイムモデルにしてもいいけど、ひとまずこれでおしまい。
レンダリングしてみると変なところに影が入ったりするので、造形がおかしい部分が見つけやすいきもする。
3dcoatのレンダーは手軽で非常にいいのだけど、ポスト処理をかけれないので残念。
自分でマテリアルの設定色々いじって、もっといい質感が出せるようにしてみたいところ。
気が向いたら、リアルタイムモデル用にリトポしようかな。
I'm creating a pillar capital. This is base of highpoly, I'll add some detail by Zbrush. I used may...Read more
I made this pillar for my practice. I used Maya, Zbrush, Substance Painter, Bitmap 2 Material 3. T...Read more
I made a Lamp. I think is better to have the work even Substance Painter to clean finish. I'm think...Read more
I made a barrel for practicing. I used MalletFast brush for sculpting wood. It is very good. But I ...Read more
0 コメント:
コメントを投稿
Click to see the code!
To insert emoticon you must added at least one space before the code.